Importanta retelelor sociale intr-o afacere.

Cu ce ne ajuta retelele sociale intr-un business/afacere?

In zilele noastre, nu exista persoana care sa nu isi petreaca timpul pe Internet. Ne facem cumparaturile aici, ne jucam, comunicam, ne intalnim cu alte persoane… Am putea spune cu certitudine ca majoritatea timpului o petrecem pe retelele sociale.

Ai un business si eziti inca atunci cand vine vorba despre a te lansa pe retelele sociale? In acest caz, acest articol iti este dedicat. Iata care este impactul retelelor sociale asupra businessului tau.

Majoritatea firmelor, indiferent de tip sau de business, au inteles cat este de important sa fie prezente pe retelele sociale, pe Facebook, pe Twitter, Instagram sau altele. De ce?
Pentru ca acestea:

Iti ajuta firma sa fie mai vizibila. Retelele sociale iti ajuta businessul sa se faca cunoscut in randul unor persoane necunosute pana acum. Fie ca ai un business online, fie ca ai un magazin fizic, acestea nu iti aduc mare lucru daca nimeni nu a auzit de ele. Pentru asta, retelele sociale sunt foarte utile. Iti ofera o importanta fereastra de vizibilitate pe care ar fi pacat sa o neglijezi. Fiind prezent online, pe retelele sociale,te vei face mai cunoscut in randul potentialilor clienti, ai furnizorilor sau potentialilor parteneri.

Vei comunica la cele mai mici preturi. Retelele sociale sunt pe cale sa devina cele mai populare si mai clasice mijloace de comunicare, la fel ca si mijloacele de comunicare de pe vremuri- ziare, televizor, radio sau site-uri Web. Dar exista insa o singura diferenta intre acestea- sunt gratuite sau mult mai ieftine. Reprezinta o investitie mai interesanta si iti permit sa obtii o multime de fani. Poti sa iti faci reclama aici la preturi foarte bune, fara sa renunti insa la calitate. Instrumentele puse la dispozitia ta sunt din ce in ce mai performante si iti poti defini cu precizie audienta.

Retelele sociale iti permit sa iti controlezi reputatia. Azi, clientii potentiali se intereseaza din ce in ce mai mult cu privire la ceea ce spun internautii despre produsele sau serviciile pe care le prestezi. Peste 80% au incredere in ceea ce spun internautii despre business-ul tau. Fie ca esti sau nu prezent in mediul on-line, consumatorii sau clientii, fie ca sunt incantati sau nu, isi vor exprima parerea. Deci sa fii prezent pe retelele sociale este un atu major pentru reputatia ta.

Intr-un business, retelele scoaiale te ajuta sa cunosti mai bine un client. In majoritatea cazurilor, activitatea ta de pe retelele sociale consta intr-o regrupare de potentiali clienti sau un public mai mult sau mai putin numeros. Acest tip de public se intereseaza cu privire la produsele sau serviciile tale. Este foarte usor sa creezi un profil de Facebook, dar este la fel de usor sa fii uitat, sa dispari in profunzimile sale. Ai o singura dificultate peste care sa treci – sa stii cum sa creezi o legatura, sa te angajezi sa tii legatura cu publicul tau sau cu potentialii clienti.

Retelele sociale reprezinta cel mai bun spatiu pentru vanzarea de servicii si de produse. Fanii si prietenii de pe retelele sociale sunt cei care dau mereu si mereu Share la cele mai bune oferte si servicii pe care le propune businessul tau

Este foarte important sa stii cum sa creezi relatii si sa comunici cu clientii pentru a le prezenta mai apoi produsul de care au nevoie.

Retelele sociale sunt o modalitate de a reusi. Beneficiile prezentei pe retelele sociale sunt numeroase. Ar fi pacat sa nu profiti din plin de ele. Este cea mai buna modalitate de a fi prezent, de a fi vizibil si de a castiga increderea clientilor.

Dar retelele sociale iti permit in acelasi timp si sa iti creezi o comunitate. Publicand continut original si interesant, acestia vor da Like sau Adore, vor comenta si vor da Share. Te pot contacta si pot intra in dialog cu tine.

Fiind prezent pe retelele sociale, iti vei valoriza expertiza si credibilitatea si te vei bucura de un business mai uman. Iar internautii vor avea mai multa incredere in tine.

Vei imbogati sau imbunatati relatia client- om de afaceri sau firma, vei discuta mai mult cu potentialii clienti si vei crea mai mult trafic pentru site-ul tau.

Gestionand asa cum trebuie retelele sociale, alaturi de o strategie adaptata, de fani si de publicitate, vei avea pentru business niste instrumente foarte puternice in materie de marketing.